
Print On Demand
Print On Demand

Mitä on Print on demand?
Print on demand (POD) on liiketoimintamalli, jossa tuotteita kustomoidaan vasta tilauksen jälkeen, ilman suuria varastoeriä. Verkkokauppayrittäjä voi myydä esimerkiksi vaatteita, julisteita, puhelimenkuoria tai muita tuotteita, joihin painetaan valittu design vasta kun asiakas tilaa tuotteen verkkokaupasta. Kun asiakas tekee ostoksen verkkokaupassa, tilaus välittyy POD-palveluntarjoajalle, joka valmistaa ja lähettää tuotteen suoraan asiakkaalle.
Print on demand -toimintamallin avulla saat siis luotua eksklusiivisia tuotteita verkkokauppaasi.
Verkkokauppiaana keskityt markkinointiin, asiakaspalveluun ja designien luomiseen, kun taas tuotanto ja logistiikka hoituvat ulkoistetusti.
Ideoita Print on demand -verkkokauppaan
1. Oma vaatebrändi
Luo oma vaatemerkki! Voimme suunnitella brändille logon, jota voi toistaa erilaisissa vaatteissa kuten huppareissa, t-paidoissa, päähineissä tai kengissä.

2. Yritykselle, yhdistykselle tai urheiluseuralle oma verkkokauppa
Yrityksen tai seuran logoa voi lisätä erilaisiin tuotteisiin kuten vaatteisiin, mukeihin, päähineisiin, reppuihin tai puhelimenkuoriin. Todella hyvä tapa perustaa vaikkapa urheiluseuralle fanituotekauppa ilman omaa varastoa!
3. Luo verkkokauppaan tuotteita hyödyntäen print on demand -tukkurin kuvapankkia
Tukkuri tarjoaa kymmenien tuhansien kuvien kuvapankin verkkokauppiaan käyttöön. Luo esimerkiksi t-paitoja, kahvimukeja tai puhelimenkuoria hauskoilla ja tyylikkäillä printeillä!

Tällä hetkellä myynnissä oleva valmiiksi rakennettu POD-kauppa: Kuoriainen.com

POD-verkkokaupan rakennuspalvelu:
Dropship POD -paketti
Hinta: 1590€ +alv.
( 17.3. asti 30% alennuksella hintaan 1113€ +alv.)
Asiakkaan toiveiden mukaan rakennettu Print On Demand -mallilla toimiva dropshipping-verkkokauppa (Shopify)
Hintaan sisältyy:
• Graafinen suunnittelu; ammattilainen suunnittelee kaupan ulkoasun ja suunnittelee logon
• Integraatio POD-tukkurin järjestelmiin ja tuotteiden 20 tuotteen suunnittelu ja tuonti verkkokauppaan
• Ohjeet uusien tuotteiden luomiseen
• Tekstisisältö kuten valmiiksi laadittu pohja toimitusehdoille ja GDPR-rekisteriselosteelle
• Tuoteryhmien ja ensimmäisten alatuoteryhmien luominen verkkokauppaan
• Google Search Consolen aktivointi (Sivustokartta)
• Maksutapojen (esim Klarna tai Paytrail) asennus toimintavalmiiksi
• Kuukauden mittainen tukijakso kaupan valmistuttua